Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

...vet ju knappt vad det är för dag!?



Ahh vad har man gjort då? Har ju gjort massa kul med Mikaela. Sovde 2 nätter och åkte hem vid 12-13 idag för Mikaela skulle jobba. Ahh hem på moppen (tar ca 25 minuter) och JA det regna. snacka om man var dyngsur när man var hemma. Sedan har jag hållt på med mitt rum. Måste ju bli färdigt någon gång. Idag har jag gjort i ordning garderoberna. I alla fall de 2 som jag inte använder. Sen har jag gjort i ordning lite runt om i rummet så man kan gå där i alla fall. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vet ju faktiskt knappt vad det är för dag. Men ahhja skit samma, det blir la säkert rummet eller nåt! Får väl sova nu, men är inte trött så är nog vaken ett tag till :)








CHRJ

sv: åh vad kul, grattis till vinsten! =)

Skrev detta: 2009-07-24 / 11:32:37
Blogg/Webbsida: http://chrj.blogg.se/
I S A B E L L A

SVAR: Haha, vad bra ^^, kan lätt bli att man glömmer av vad man kommenterat o.s.v =)



vad har du för dig då? kram

Skrev detta: 2009-07-24 / 15:06:21
Blogg/Webbsida: http://tinkerbella.blogg.se/
Lia

Fin blogg =)

Skrev detta: 2009-07-24 / 16:47:13
Blogg/Webbsida: http://liasplace.blogg.se/
Mikaela

Hahha

Skrev detta: 2009-07-25 / 01:08:25



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback