Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

4:e juni

vakna av en sån dära störning av mobilen i klockradion, kl 6.10, Flög upp och trodde den var 7.10, trodde då att jag hade försovit mig, men när jag såg pappa i köket så föstod jag :) gick och la mig igen och skulle bara tänka ut vad jag skulle ha på mig. Men tror man inte att man somna :( Jaja vakna kl 7 så det var okej. eng, ma,no,so,mat,bild : redovisning (han gilla bilden och min förklaring :) gympa (läraren var uppe i höråsen och jag och 3 andra gjorde någon egen lek, någon slags brottning XD eller nåt. Hem och lämna mina saker ,

sen åkte jag till Becca. Såg hennes 12 veckor gamla hund som var hur gullig som helst!!! Hoppade och skutta och när vi titta film så somna han i min famn :) Så gosig :) Var ute med honom och åt glass :P

Hem och åt kvällsmat. Har pratat med min underbara Mikaela nu och tittar nu på tv. Kl 9 blir det duschen, sen min sista eng-läxa.

hejhej!






sanna

svar: kan vi göra. säg till när du lagt till mig

Skrev detta: 2009-06-04 / 20:29:56
Blogg/Webbsida: http://sannaknows.blogg.se/
sanna

svar: tillagd

Skrev detta: 2009-06-04 / 20:42:21
Blogg/Webbsida: http://sannaknows.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback