Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Marabou med jordgubbar?? :)/:(

Igår var jag på gekås då, köpte bara få grejer. Bland annat den nya marabou, Mjölkchoklad med jordgubbar! :P den kan va god ! någon som smakat?

Idag har vi haft temadag, klasskamp! Lite regnigt i början, rättså kul var det! Men vi vann inte. Och det visste jag innan med. Vi har nästan kommit sist på alla sådana tävlingar, men vi är bäst på mer frågor och sånt. Har suttit och tittat på ett gammalt ugly betty nu och nu väntar jag på att Mikaela ska gå in på msn :) <3 saknar dig så!







emma

Aa det har varit väldigt tråkigt väder!

Jag har inte gjort så mycket, vi spelade en massa spel och sånt i skolan :>

Skrev detta: 2009-06-10 / 15:23:47
Blogg/Webbsida: http://kisseen.blogg.se/
Mikaela

Saknar dig mest!! <3333333



Svar: Ja det tycker jag att jag var!! :D

Skrev detta: 2009-06-10 / 15:32:57
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Ida

det låter inte så himla gott, men kan ju vara det ^^

Skrev detta: 2009-06-10 / 16:13:25
Blogg/Webbsida: http://idavarnamnet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback