Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

sista skoldagen med lektioner

Åhh nu är alla lektioner över :) hade eng,so,mu,no,mat,ma,id idag. På gympan så hade vi brottning igen, jag, fanny, johanna och amanda. Så himla kul. eller brottning och brottning. Mer rugby. Hade en boll i mitten och klängde och man skulle då försöka ha den själv. Såg nog väldigt roligt ut XD .

I morgon har vi klasskamp, med 12 olika grenar, typ kasta frisbee och stövel och sånt. Så rolig dag i mon och börjar kl 10 :)
Och på torsdag ska typ klassen umgås med klassförståndarna eller nåt, har inte fått så mycket info om det.
OCH PÅ FREDAG SLUTAR VI JU :)

Senare idag ska vi till gekås, ska titta på lite saker. Har även tagit bort en av de tre klänningarna. Har två likadana nu fast olika färg, tror det blir den i korall men inte 100 än!









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback