Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

So you think you can dance



Ikväll drar det igång!
KANAL 5,  21:55 - 23:40


Del 1 av 23. Auditions från Brooklyn och Denver.
Jakten går på USAs bästa dansare. Dansare från olika områden som till exempel ballett, jive, salsa och hiphop tävlar för att vinna. De lyckliga dansare som överlever de tuffa uttagningarna får träna med branschens toppkoreografer. De kommer dansa livet ur sig för att lära sig de svåra rörelserna och imponera på koreograferna.

Förbered er på mycket dans och ett antal bedövande skrik från vackra Mary Murphy.






♥ Sandra ♥

Jaaa, jag såg det! Nu funkar det iallfall :

Skrev detta: 2009-06-17 / 17:18:12
Blogg/Webbsida: http://lovebysandra.blogg.se/
♥ Sandra ♥

Åh tack vad gullig du är!!!

Skrev detta: 2009-06-17 / 17:29:47
Blogg/Webbsida: http://lovebysandra.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback