Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Denna dagen - ett liv!

Haha ja det är så Melker säger i Saltkråkan. Men tycker ni inte att det passar in på idag. Den har varit jättehärlig. Så himla fint väder här har vart idag. Vakna vid elva tyvärr men gick ut med än gång efter min frukost som var sommarbärsyoghurt med havrefras och så hade jag i några hemmaodlade jordgubbar också. Mums mums dom är goda. Gick ut en stund sen var det pick och pack iväg till stranden. Åkte till Mikaelas strand, (jag körde) där hon och brodern var. Var på standen tills fyra och då hade vi vart i en gång i vattnet fast väldigt länge, trots det kalla vattnet. Kasta vattenballong, åkte plast roddbåt, åkte över rev. Sedan upp på land och sola en stund. Och japp! jag brännde mig. För liksom varför skulle man inte! Bränner mig alltid, fast typ lite rätt åt mig idag eftersom jag inte smörjde in mig. Åkte sedan hem då vid fyra. Har sedan dess: vart ute, ätit kvällsmat, ute igen, badat i poolen, duschat, nu blogga! Ska sedan fixa till håret, sätta på mig min pjamas, titta på tv. Förresten ! So you think you can dance kommer även idag såg jag precis :) Så det ska man se.










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback