Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

The Beach!

Idag har jag varit på stranden hela dagen. Var där med mamma och träffade Mikaela + hennes bror och nästan hela familjen från stockholm (moster+kusiner) som har kommit ner. Himla trevligt och så jättevarmt det har varit. Både i luften och i vattnet. Åkte hem vid kvart i 5. Snart bjuds det nog på mat och senare ikväll blir det att titta på tv. DÅ min tablå ser ut så här! : 



20.00 Paris Hilton´s my new BFF och (allsång på skansen i reklampauserna)
21.00 Ghost Whisperer
21.55 So you think you can dance

Någon mer som ska se nåt av detta ovan??







Mikaela

Mysigt mysigt!! :P Du vet va jag ska se :P<3

Skrev detta: 2009-06-30 / 20:41:23
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback