Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Midsommarens afton!

Då var midsommarafton över. Hade kul igår. Åt grillat och sedan jordgubbar och glass , efter det spela vi kubb. Även att det börja regna. Men sluta efter ett tag. Vid nio kom Becca och vi hade då 5-kamp. Som pappa hade anordnat. Då vi kasta boll,pil, sköt luftgevär, sparka mobil, och förflytta sten. Haha visa låter kanske lite skoj. Pappa vann, 7 poäng efter kom Becca. Jag sen och mamma sist. Becca fick en efterlängtad ringklocka medans jag fick en påse lakriktssnören. Åt sedan min kladdkaka jag har gjort och den var goo må ni tro. Sedan tänkte vi ,vad är en sommar utan Saltkråkan. Så vi satt och titta på 4 avsnitt. Sedan gick och la oss i vår husvagn och snacka en stund.

Vi låg länge idag. När vi sedan hade vart vakna i en stund, satte vi på tv:n och kolla på tv-shop. Haha inte världens bästa. Men det är kul, för de överdriver så mycket. Sedan in och åt frukost. Nu har hon precis åkt hem och jag sitter och funderar på vad jag ska göra idag.

och tack Becca för en rolig kväll!!









Sandra Forsberg

Sv: hah vi hade badminton, man skulle skjuta badmintonbollar i rätt ring och den minsta ringen fick man 5p.

bollrundan, man satt fast en boll ´mellan knäna och sprang sixsax mellan konerna.

Sen hade vi skottkärebanan, man fick ögonbindel och sen skulle man gå en bana och så hade man en som ledde en.

Hinderbana med potatis, man hade potatis i en tesked och sprang en hinderbana.

Och sist, kast med litet flygplan, alla byggde varsitt flygplan och det som kom längst vann :)!!!

Hahah det var fett roligt!

Eran 5-kamp lät riktig rolig, hahha sparka mobiltelefon!!!:D

Skrev detta: 2009-06-20 / 13:30:40
Blogg/Webbsida: http://strawberrysandra.blogg.se/
Viktoria

sv; (emelie gästbloggar och skriver kommentarerna)

tyvärr, men tävlingen var redan avslutad. bättre lycka näsa gång! :)

Skrev detta: 2009-06-20 / 13:51:19
Blogg/Webbsida: http://vickanss.blogg.se/
Viktoria

sv; nej vad bra! :D snart kommer det upp en ny tävling, missa inte den. det gäller att vara först till kvarn, vettu!

Skrev detta: 2009-06-20 / 13:57:59
Blogg/Webbsida: http://vickanss.blogg.se/
marie

Tackar :) Låter som du hade en trevlig midsommar! Vad gör du idag då?

Skrev detta: 2009-06-20 / 14:02:30
Blogg/Webbsida: http://missmarissa.blogg.se/
Anonym

jordgubbar är gott ^^.

Skrev detta: 2009-06-20 / 14:43:42
Blogg/Webbsida: http://modemix.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback