Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Natt nu ju!!!

Ojoj oj klockan börjar bli mycket. Nog dax att sova nu. Men ska bara berätta lite som hänt ikväll.

Jo åkte direkt och hämta pizzorna. Min var sådär. Den var goo i början sen kändes det bara för mycket i slutet. Men den gick såklart att äta. Vet inte men kanske blir någon mer gång. Sedan var det mys i husvagnen framför tv:n. Har annars suttit här vid datorn ett tag nu. Har nästan gjort färdigt min lilla Mikaelas bloggdesign. OCH SHIT ! Den blir snygg!! Tycker jag i alla fall. Kan visa den här när den är klar. Sen ska man bara göra en till sig själv med. Sen blir det tävling! Kan ju visa några exempel nån gång och bara se om någon är intresserad. Nån redan nu som vet?? Kommentera annars!

Midsommar nu ju!!! Vet inte riktigt än hur det blir i mon kväll. Men nåt blir det :)

God natt och glad midsommar!!!!

E dom inte bara för söta :) mina små bebisar!







johanna

det e bra med mig :)

Skrev detta: 2009-06-19 / 14:21:20
Blogg/Webbsida: http://haannaac.blogg.se/
EMINA & MARIA

GLAD MIDSOMMAR SÖTNOS! :D

Vi har frågestund på vår blogg just nu, ställ gärna några frågor! Det uppskattas verkligen :)

Skrev detta: 2009-06-19 / 14:59:15
Blogg/Webbsida: http://eminaochmaria.blogg.se/
..

guud så söta :)

Skrev detta: 2009-06-20 / 22:58:27



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback