Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

å9-m3-d9

Jaha vad har jag gjort idag då, börja med att vara i stan som ni nog vet. Men efter så åt jag lite och kolla på sex and the city, började packa till fjällen. Att man har så svårt att välja, tog säkert en halvtimme innan jag visste vilken tröja jag ville ha med och sedan var det mössa, halssjal och vantar som man skulle välja på. Har plockat fram massa så får jag bestämma någon annan gång :) Jaaa och mer ? Suttit lite vid datorn, gjort lite läxa. Ahh vad det allt eller ? Haa vilket dåligt minne man har ,hahahaha. I alla fall så är det TV -dax sedan och då blir det : 183 dagar, CSI NY eller spårlöst och till sist mitt favorit program : Projekt runway ( Vad annars :D ) Jaa det var nog allt jag ville säga för idag.   TJENIXEN !!!







Mirry

Spana in Borås största, bästa och snyggaste blogg!



Kika in och lämna gärna en kommentar :)



www.arntyochmirry.se

Skrev detta: 2009-03-10 / 09:18:46
Blogg/Webbsida: http://www.arntyochmirry.se
mimi with the pink blog

hahaha nej det visste jag verkligen inte :o undrar vart jag höll hus under nyår liksom.. hahaha.



ölskar SATC :D

Skrev detta: 2009-03-10 / 14:46:34
Blogg/Webbsida: http://mmmimi.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback