Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Jag är VAKEN !

Har vart det i ett tag med. Vakna kl 7.10 i dag på morgonen och fort upp och satte mig och titta på klockan, 7.10 ahh jag har försovit mig, måste upp med en gång och åka i väg till skolan. Varför har inte väckarklockan ringt? Sen tänkte jag lite. Fan det e ju lördag idag och jag la mig ner med en gång med ett leende och somna  :) Vakna sedan vid 9-10 nån gång. Nu ska jag klä på mig, har inte orkat göra det än. Senare i dag vet jag inte. Har inte planerat något än. Får ta dagen som den kommer.






Mikaela

HAHAH <3

Skrev detta: 2009-03-28 / 17:32:14



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback