Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

090526

Då var det tisdag idag då och dagen börja med att jag var väldigt trött när jag steg upp ur sängen, men försovde mig inte som tur va. Hade eng, so, mu, no, mat, ma, id.. Sprang eller snarare gick höråsen idag på gympan. Säkert många som undrar vad höråsen nu är, ahh och det är en skog vid skolan och varje termin springer vi slingan där på tid. Brukar ha en nära vg gräns på 20 min, men idag gick jag för det mesta och tog 27 min. Läraren tog det väldigt bra att vi skulle gå och klaga inte, tvärtom :D Känner att det inte spelar någon roll vad jag får i betyg i gympa för det är ändå det jag tar bort i betyget. Då kanske ni har listat ut nu att jag är sämst i gympa, ahh fast eng är jag la sämre i men det kan man ju inte ta bort. Hem på moppen i regn. När jag hade ställ ifrån mig den, så börja det ännu mer. När jag sedan kom in börja de spöregna, det börja åska och blixtra. Jag är inte rädd för åska men vet två som är. Katterna såklart, så satt med dom en stund tills det hade lugnat ner sig. Har annars inte gjort så mycket i eftermiddag mer än att jag gjort klart min argumenterande text i svenska. Tro jag fick med allt, annars får jag ta hem igen och göra klart det till på fredag. Då har jag bara tyskaplugg och so-fördjupning kvar. Blir nog lite plugg sen men nu ska jag in i duschen. Ugly betty blir det om en halv timme.

Kram / Jen.






Nikolina

har besluts ångest men jag hoppas på jensen samhäll! :D sj?

Skrev detta: 2009-05-26 / 19:47:13
Blogg/Webbsida: http://mjaubaby.blogg.se/
amanda du vet vem

nu har jag äntligen sett bloggen jennifer den e fett bra och fotot är bara så snyggt taget på dig jag missade tyvärr ugly betty men ja ja nu är det dags att förbereda sig för morgondagen god natt

Skrev detta: 2009-05-26 / 20:21:21
www.2tjejer1blogg.se

Var med och tävla.

Veckans snyggaste outfit, presentkort från H&M!



www.2tjejer1blogg.se

Skrev detta: 2009-05-26 / 22:10:06
Blogg/Webbsida: http://www.2tjejer1blogg.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback