Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Är det bara jag som längtar?

Idag är det måndag och är 17 dagar kvar till skolavslutningen. Någon mer än jag som längtar? Känns som att detta sommarlovet kommer blir skönare och roligare än de föregående. Man har slitet så mycket nu det sista så man förtjänar ett riktigt gött sommarlov.

Idag började det med en stressande morgon eftersom lilla jag försovde mig. Hade först svenska och kom in på banan om vad jag kan skriva om i min argumenterande text. Sen hade vi lite andra "mindre intressanta lektioner". Sista satt man bara ner och läste om massa onördigt skit om Australien. Gick hem i det fina vädret. Har precis ätit en macka och nu ska jag gå och sätta mig och måla färdigt min teckning i bilden.


Kram / Jen.







marie

Aha vad kul, köpte du nåt? :)

Skrev detta: 2009-05-25 / 17:05:02
Blogg/Webbsida: http://missmarissa.blogg.se/
evelina

sv; va roligt att du följer just min blogg :) och att du gillar den :)

ha det toppen bra! <3

Skrev detta: 2009-05-25 / 18:33:43
Blogg/Webbsida: http://eveliinaas.blogg.se/
Mikaela

Jag längtar as mycket till sommarlovet!!! :O

Skrev detta: 2009-05-25 / 19:49:54



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback