Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Den kom idag!!!

Glömde en sak! Hahaha fick klassfotot idag. Ohhh shit vad nice det blev. Vad tycks ? XD


 



The geeks of the world !!







Mikaela

AHHAAHHAH vilken snygging du är ser inte ut som du heller! XD <33

Skrev detta: 2009-05-13 / 15:22:28
noescape

HAHahaha, vad snyggt foto! ;DD

Rösta gärna på mig som veckans blogg hos: sommarungarna.blogg.se, skule vara kul :D

Skrev detta: 2009-05-13 / 17:34:49
Blogg/Webbsida: http://noescape.blogg.se/
Dress Like a Princess

Skön bild :)

Skrev detta: 2009-05-15 / 19:57:26
Blogg/Webbsida: http://dresslikeaprincess.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback