Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Konfirmation idag

Festen var rättså okej igår! Åt någon tomatsoppa med massa grejer i och bröd till förrätt. Sedan fick potatissallad med lite plockmat som melon, kyckling, rostbiff m.m. Till efterrätt var det kladdkaka med glass och bär. Lite dans men inte för min del. Hem tidigare än väntat.

Idag vakna jag vid åtta tog på mig samma kläder som igår. Kl 9.20 åkte vi till morups kyrka och satt i drygt 2 timmar och kollade på Mikaelas konfirmation. Roligare än vår var den i alla fall. Och Mikaela, fin som vanligt. Sedan bjöds det på smörgåstårtor och mer tårta hemma hos dom. Hon fick mycket fina saker t.ex. 2 spinningringar av mig :) Sedan åkte de andra hem men jag blev kvar :) Har vart ute och gått lite och sitter nu och tittar lite på tv. Skrattanfall ! Japp det kommer ibland :)

Hejdå blöggen vi ses i mön!! (macken) :D hahaha







RACHEL BILSON'S FANBLOG

sv, tack så mycket. fortsätt gärna att titta in då det ständigt uppdateras om Rachel Bilson.

Skrev detta: 2009-05-21 / 21:02:26
Blogg/Webbsida: http://ultimaterachel.blogg.se/
Moa S

FAN VAD GOTT det första lät då, haha, blir helt hungrig ;@

Skrev detta: 2009-05-21 / 22:05:37
Blogg/Webbsida: http://xoxomoa.blogg.se/
LINDA | ddisconnected ღ

Lycka till :D

Skrev detta: 2009-05-22 / 14:17:18
Blogg/Webbsida: http://ddisconnected.blogg.se/
Mikaela

Du är finast!!! <333

Skrev detta: 2009-05-22 / 15:31:54
Casper

Gissa vem som mer konfirmerades? Joo lilla jag xD

Skrev detta: 2009-05-25 / 15:58:56
Blogg/Webbsida: http://madebycappe.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback