Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Morgondagen

I morgon kommer det nog bli en rolig fredag.. Så här kommer den nog se ut tror jag..

*Först är det sov morgon till kvart över tio
*Första lektionen är svenska och då äär det läsning hela lektionen, då blir det twilight
*Tyska, Mat, Matte (ahh mindre roligt kanske)
*Och sen är det engelska, MEN den slipper vi NOG :D
* Så då slutar vi tjugo över ett
* Sen blir det hem en sväng
* Sen in till stan och shoppa :)

*Och sen = får se :D

men det är ju fortfarande tordag..
Tittar på hjälp jag är med i en japansk tv-show, sen blir det kanske medium. Sen läsa twilight!
+ plugga lite..










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback