Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Vännerna återförenas ?


Jennifer Aniston säger att folk alltid frågar henne om "Vänner" någonsin kommer att ha en återförening och gör en långfilm. Särskilt efter framgångarna med Sex and the City-filmen så verkar det som en bra idé! Men Jennifer säger att det vore bäst om det sker ganska snart i så fall medan de fortfarande är unga. Annars tror hon att det skulle vara alltför konstigt om hon, Courtney Cox, Matthew Perry, David Schwimmer, Matt Le Blanc och Lisa Kudrow var gamla och såg helt annorlunda ut från sist publiken såg dem! Vi håller med, gör det nu! eller inte alls!
                                                                                                                                                                 
Jag gillar vänner väldigt mycket och har till och med köpt boxen. Så det skulle inte sitta fel med en film också. Jag är helt på den posetiva sidan och kommer helt klart köpa filmen om den blir. Men hur ska man tolka det. Blir det eller inte ?

Så här står det på andra sidor :

Aftonbladet         Expressen        Msn  
     

GÖR FILMEN!!!







Mikaela

Jennifer Aniston är en av dom bästa skådisarna tycker jag !! Men jag vet också att en som också heter Jennifer och hon är en OTROLIGT underbar människa som är verkligen värd att liva !!!!!!!! Och jag älskar den människan otroligt mycket och hon är inte bara en liten bit av mitt hjärta utan hon är hela mitt hjärta!! <3333333333 Och jag saknar henne otroligt mycket och hon är bara min lilla älskling!!!! Pussss <333 XD

Skrev detta: 2009-05-16 / 11:43:33
sara

Åå tänke en långfilm med vänner. Vilken härlig idé. Sex and the city filmen blev ju en succe så varför skulle inte vänner bli det?!

Skrev detta: 2009-05-20 / 12:51:58
Blogg/Webbsida: http://misspinklady.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback