Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

1 november

Hejsan svejsan! Roligt att se att det är så många som vill vara med i veckans blogg :) Fortsätt anmäla er, fast i inlägget nedan!! Ju mer kommentarer du skriver desto större chans har du att bli en av finalisterna!


 


Nog om det! Vad har ni gjort idag? Jag sovde rättså länge. Sedan satte jag på datorn och massor med kommentarer kom, så satt och godkände dom och spara kommentarerna med vilka som anmält sig. Så jag kan lotta utav dom sen. Efter att det börjat lugna ner sig. Gick jag och åt frukost. Sedan har jag suttit nästan hela dagen och pluggat matte :( Ska ha prov på torsdag. Rättså stort prov, då vi ska sitta i aulan med andra klasser också. Var efter också eftersom jag vart sjuk och så. Så det har jag sysslat med idag. Plus att jag samtidigt bloggat och vid tre tiden var mormor och morfar här och fika. Blev precis klar med matten så nu ska jag in i duschen, sedan äta och kolla på top model och vem kan slå filip och fredrik.

 Vi hörs ;)







linnea

älskar top model :D

Skrev detta: 2009-11-01 / 18:48:48
Blogg/Webbsida: http://behindlinneaseyes.blogg.se/
Erica

Gud vilken fin blogg du har! ;ooo

hoppas allt är bra med dig :)

kram

Skrev detta: 2009-11-01 / 20:07:19
Blogg/Webbsida: http://eswensson.blogg.se/
Erica

vad bra :)

jodå, allt är bara bra med mig ;d

Skrev detta: 2009-11-01 / 20:50:32
Blogg/Webbsida: http://eswensson.blogg.se/
Anonym

Oh, älskar din blogg. Den är jätte fin! :D

Skrev detta: 2009-11-03 / 21:33:37



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback