Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

22/11

Vad håller jag på med denna helg? Igår gjorde jag som sagt lite läxor plus att jag sydde upp min klänning. På kvällen titta jag på Robinsson Karibien. Sedan var det tänkt att jag skulle se Transformers, men jag fatta ingenting så jag gjorde en del på min systers bloggdesign. För hon ska nämnligen få en från mig, för det har inte hon fått och det ska få såklart få. Satt upp rätt länge med det. Vakna tidigt idag eftersom mamma väckte mig. Sedan har jag tittat igenom klädesmönster som mormor har bärt hit och sedan har jag skrivit två A4 lång novell om hur man lever på 800-talet FÖRE kristus i antikens grekland. Nu har jag äntligen blivit klar med den och ska nog gå och ta nåt litet att fika. Sedan tror jag faktiskt att jag får städa lite i mitt rum för det ser __pip__ ut ;) Kan lika med göra det idag eftersom jag är så duktig.

Sen är det så att jag ska ha med mig fika imorgon till Textilen.
Vet inte om jag ska baka något eller om jag ska köpa :S TIPS?


(ps. om exakt en månad slut vi skolan och får jullov)
När får ni jullov?







Mikaela

Fy fan va tråkigt att sluta den 22:e!!! Jag slutar den 18:e haha dagen innan min födelsedag XD

Skrev detta: 2009-11-22 / 19:04:11
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
CHRJ

sV: Hah nope :P

Skrev detta: 2009-11-22 / 19:12:43
Blogg/Webbsida: http://chrj.blogg.se/
Felicia

Varför inte?

Dom är lika goa som alla andra djur.

Skrev detta: 2009-11-22 / 20:00:22
Blogg/Webbsida: http://feliciaharrysson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback