Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Final i körslaget!



En halv miljon kronor står på spel - och bara en kör kan vinna. Varsin egen låt, varsin låt framröstad av
 tittarna. En låt som båda körerna sjunger en varsin version av och en duell. Här är finalens alla låtar.

                              Team Stefan                                

                                    Låt 1: Eloise (Arvingarna)                           
Låt 2: Enter sandman (Metallica)        
Låt 3: Caruso (Pavarotti/Paul Potts)


Team Ola
Låt 1: All by myself (Celine Dion)
Låt 2: It´s raining men (The Weather girls)
Låt 3: Caruso (Pavarotti/Paul Potts)


Duell - finalkörerna
Bumble bee

Vilket team tycker du ska vinna?
Mitt svar: helt klart team ola. Hans manskör har vart
bäst ända från början och dom har en bättre musikstil.







Mikaela

Fin blogg!

Skrev detta: 2009-11-14 / 20:56:00
Blogg/Webbsida: http://storamodegarderoben.blogg.se/
Mikaela

SV: åh tack så mkt:) aa läs du vidare:) ha en bra kväll!

Skrev detta: 2009-11-14 / 21:31:36
Blogg/Webbsida: http://storamodegarderoben.blogg.se/
azra- EN GRYM TJEJ MED EN GRYM BLOGG

sv; det var så lite :D

Skrev detta: 2009-11-14 / 21:53:12
Blogg/Webbsida: http://floxerpoxer.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback