Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Estetvecka - dag 1

Dagen har faktiskt vart sådär kul. Estetveckan nu ju och idag har vi hafe musik, teater och film. På musiken lärde vi oss en afrikansk sång sedan spela vi på afrikanska trummor. Jättesvårt! Kändes som om man kom i otakt hela tiden. Därmed kan jag känna att jag är helt omusikalisk. Sedan hade vi en tråkig lektion om frågor på musik. Sedan hade vi teater, vilket jag hatar typ. Känner sig bara töntig och omogen. Är den inriktningen jag definitivt skulle valt sist på estetlinjen. Efter och vi sett småscener från andra gick vi till vår skola och titta på film. Comedia Infantil var det och den boken har halva klassen läst. Filmen sög! Var urdålig i jämnförelse med den superbra boken. Sedan en väntan på bussen i 45 hela minuter.........

Kom hem kl. 5, åt pannkaka och ska ikväll se på tv och försöka lägga mig tidigt. PUSS!



Håller ni med om att spela teater är riktigt tråkigt och att man bara känner sig dum??







Fanny

Var länge sen jag spelade teater men på mellanstadiet tyckte jag att det var jättekul:) Fast jag minns att du inte tyckte det.

Skrev detta: 2009-11-09 / 18:46:11
Mikaela

Nu blev jag sugen på pannkakor!

Skrev detta: 2009-11-10 / 12:17:31
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Mikaela

Teater är skit kul !! XD

Skrev detta: 2009-11-10 / 12:18:38
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback