Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Estetvecka - dag 3

Idag på morgonen hade jag språk/tyska i skolan. Börja titta på en film som jag redan har sett. Gick lite tidigare i från den för att hinna i väg till nästa lektion som var på vår "andra" skola. Då vi skulle ha bild. och inte bara någon timme eller så utan från 9.40 till 16.00. Med mat och rast inräknat. Fick även sluta tidigare. Så kom PRECIS med bussen kl 15.22 och då menar jag verkligen precis!! Sprang lite då och då och när jag kom till busshållplatsen så stod den där! TUR! På bilden så gjorde jag klart mitt tryck som vi påbörja v. 35. Blev riktigt snyggt! Sedan skulle vi måla av en afrikansk bild i kol. Blev riktigt snyggt det också! Och var många som berömde den :) Sen skulle man göra en bild från en text, men den blev INTE bra! Hade bara lite tid på mig, så kan skylla på det! Tänkte ta kort på bilderna, men tyvärr så glömde jag det :(

Hem och åt lite.







Mikaela

Aa snacka om att ha tur! Hur länge skulle du få stå där och vänta om du hade missat den? :S

Skrev detta: 2009-11-12 / 11:57:03
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback