Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kan inte bli ett svin nu ;)

Hemma nu och skoldagen är över. Först hade vi naturkunskap och vi bara titta på film. Sedan historia, matte, mat som va blää (Korv och mos = rör det inte!!! ) Så blev bara lite rivna morötter idag :P Efter maten hade jag gympa då vi gjorde roliga lekar ett exempel var rugby. Skojigt!

Gick sedan direkt och tog svininfluenssprutan. Jag tycker det inte alls gjorde ont. Nästan så att det var skönt XD haha. Först känner man ett litet stick, sedan är det som ett tryck i armen och att det flödar lite. Så alla ni som oroar er, ta det lugnt! Gör inte alls ont men ett tips från coachen ;) Var avslappnad och låt bli att titta på nålen. Då grejar ni det!

Nä nu ska jag ta något att äta eftersom man inte åt så mycket till lunch. Sedan blir det plugg och typ invänta biverkningarna (om jag får några)

Glöm inte att anmäla er till veckans blogg.

 






Mikaela

Du kan fortfarande få det :P Sprutan hjälper ju inte förens tre veckor efter du har tagit den.

Skrev detta: 2009-11-24 / 15:55:53
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
nikolai

heh. vsg. :D



så då va de inge faligt då. ;)

Skrev detta: 2009-11-24 / 19:31:35
Blogg/Webbsida: http://lashnoblom.blogg.se/
MÄÄÄNDY - ♥

aa har prövat det och tyckte det funkade bra :) ska nog använda det lite oftare. glömmer bort det :P hehe! är allt bra då?

Skrev detta: 2009-11-24 / 20:30:58
Blogg/Webbsida: http://aujmalm.blogg.se/
Casper

Japp jag var hemma från skolan då det var ganska gött för man orkade saker men man orkade inte vara i skolan! ;)

Skrev detta: 2009-11-24 / 21:07:09
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback