Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Konichiwa bitches



Vanligtvis gillar jag inte Robyns låtar så mycket,
men sedan hitta jag denna och fastna konstigt nog för den.
 Vad tycker du om låten?

Och här kommer två till låtar som jag hörde idag när jag baka.

 Sarah Dawn Finer - Standing Strong
        Lady Gaga - Bad Romance 

(förresten har ni sett den nya videon för bad romance? vad tyckte ni om den??)







Maria

"Gammal" låt! Gillade den då.. Nu var den inte lika bra. :-) /M

Skrev detta: 2009-11-29 / 14:06:41
Blogg/Webbsida: http://gillisen.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback