Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Krinolinklänningen


Här är bilder på krinolinen vi gjort på textilen hittills. Var ju som sagt med i förra
veckans 1800-tals föreställning. Men nu har vi tagit paus från den och håller på med
mönsterkonstruktion till våra egna kläder. Men visst är det spännande på hur den kommer
se ut när den är klar!? Obs grupparbete, så har inte gjort allt själv :P haha







Mikaela

Jag och Johanna göra typ en liten klänning till en barbiedocka från 1700-talet på elevensval! SKIT KUL SKA DET BLI :D Kommer inte ihåg vad klänningen heter men det är ju en sån där man har typ massa kjolar under med också järnkol underst som också ska sitta hårt vid midjan....?! Fattar du?

Skrev detta: 2009-11-20 / 09:31:33
Felicia

Okej,Tyckte du mitt nya spö va gulligt?hih.:)

Skrev detta: 2009-11-20 / 13:43:14
Blogg/Webbsida: http://feliciaharrysson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback