Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Man orkar faktiskt inte med hur mycket som helst!

Plugg, plugg och mera plugg. Usch vilken hemsk dag. Tyskaprov först, gick nog inte bra. Sedan har jag haft svenska, matte, engelska, datorkunskap, naturkunskap. Alltså skola från 8-16. Sedan när man kom hem åt jag och sedan fick jag sätta mig och plugga igen. Har gjort det tills nu och nu tittar jag SYTYCD. Har en läxa till tills i morgon men jag pallar verkligen inget mer. Allt plugg tar kol på mig! Först har vi inga läxor sedan kommer allt på en gång. Man orkar faktiskt inte med hur mycket som helst. SÅ ÄR DET BARA!! Nu ska jag se klart på programmet och sedan sova och bara längta tills då fredagens skolan är över, för då går man iväg till bion och slappar framför new moon. Vilken befrielse!! Ha de gött..







Mikaela

Svar: Jennifer = Världens underbaraste person! <3

Skrev detta: 2009-11-19 / 07:41:10
Felicia

Oh fin blogg!

Hade du tänkt ta svinsprutan?:)

Skrev detta: 2009-11-19 / 14:02:37
Blogg/Webbsida: http://feliciaharrysson.blogg.se/
Popcorn

svar: Nej det är samma här.

Skrev detta: 2009-11-19 / 15:36:05
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/
Rebecca

Klädstången är från Ikea ;)

Skrev detta: 2009-11-19 / 19:21:28
Blogg/Webbsida: http://stockholmsflickans.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback