Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nästan MVG + gymmat..

Haha gud sämst rubrik typ. Ska i alla fall berätta vad som hände i skolan idag. Hade naturkunskap först, sedan historia, matte och mat. Sist gympa. På matten spela vi en tärningslek och så fick jag reda på vad jag fick på mitt prov som jag gjorde för ungefär 2 veckor sedan. Fick 39/44. SÅ himla nära MVG så det inte är sant. För MVG behövde man ha 35 poäng varav 7 skulle vara vg-poäng + att man skulle ha en mvg-sol. Jag hade ju mer än 35 poäng, jag hade mvg-solen, men hade bara 6 vg-poäng. Så himla surt. Ett till vg-poäng och jag hade garanterat MVG. Men ahja, det kan la räknas som ett MVG tycker jag ;) Men är stolt ändå, för tycker faktiskt det var svårt. På gympan var det jobbigt. Då var vi på skolans gym och träna. OJOJ haha :P Orka inte lyfta ett finger efter lektionen. Så man kände i alla fall att man hade gjort något. Åkte sedan hem, pluggat sen 4 ungefär. Har tyskaprov och svenska redovisning i morgon. Så får jobba vidare med det nu. Ha de bra!







Rebecca

Kul! :)



Sv: Elsas mode är jättebra och intressant man blir som beroende av boken du måste läsa den! ;)

Skrev detta: 2009-11-17 / 21:14:07
Blogg/Webbsida: http://stockholmsflickans.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback