Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

BLAME IT

Nu är jag hemkommen och för att göra eftermiddagen perfekt bjuder jag på denna!



Jag gillar den! Gör du?

Nu ska jag gå och fika, sen ska jag fixa en grej och sen blir det plugg tyvärr.

Förresten kommer det något bra på tv:n ikväll?







Mikaela

Svar: Hahah okej! JAG VET jag är JÄTTE smart! ;P

Ska lyssna på låten senare :)<3

Skrev detta: 2009-10-06 / 15:21:06
emma

sv: så sant så :) hm .. ingen aning, tyckte alla var lite lika sådär! vad händer idag då? :D puss

Skrev detta: 2009-10-06 / 17:44:42
Blogg/Webbsida: http://eemmaaaaa.blogg.se/
jennifer

haha eller hur, det ser så himla härligt ut :)

Skrev detta: 2009-10-06 / 17:59:05
Blogg/Webbsida: http://sameoldjennifer.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback