Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Det är faktiskt min namnsdag idag!!

Vad har Jennifer Aniston, Jennifer Lopez , Jennifer Garner och JAG gemensamt ? Jo vi alla har namnsdag idag :) Eller de kanske har en annan dag :S hehe har ingen koll faktiskt! Borde nog va så!? Jag har i alla fall inte sagt nåt idag att det är min namnsdag för att se vilka som märker det! Och det var en i klassen som lade märke till det! Och mamma och pappa vid matbordet så då jag fick en sofis mode tidning och chokladbollar :P Ahh ja, gick i alla fall in på svenskanamn för att se vad mitt namn betyder och så här stod det!



Grattis till mig själv ;)







Mikaela

Grattis älskling!!! <333

Hur kollade du va ditt namn betyder? :)

Skrev detta: 2009-10-06 / 19:16:16
johanna

Grattis på namnsdagen :D

Skrev detta: 2009-10-06 / 20:38:07
Blogg/Webbsida: http://johaannnnaaa.blogg.se/
Casper

Grattis! :D

Skrev detta: 2009-10-06 / 21:45:26
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/
yvve

grattis på namnsdagen

Skrev detta: 2009-10-06 / 22:24:31
Casper

var hittade du denna sidan?

Skrev detta: 2009-10-09 / 22:16:48
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback