Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

LYCKA är livet!!


Onsdag är det idag som de flesta kanske redan visste. Idag så haft man bland annat haft svenska i skolan, vilket jag tyckte faktiskt var väldigt intressant idag. Vi pratar om lycka och självkänsla och att bara sitta och lyssna en hel lektion var faktiskt jättekul idag. Läraren pratar så bra och uttrycker sig så man inte tröttnar, vilket man gör på andra lektioner och att det handlar om det just det ämnet, gör det hela bättre! Mycket man lärt sig!

Haft även engelska. Vilket var första gången idag som jag tyckte det var kul. Har pratlektion på onsdagarna, vilket jag hatar. Men just idag var det kul! Vi skulle spela en liten teater två och två om en gäst som klagar på massa till en receptionist på ett hotell. Själv var jag en "blond" gäst som var tvungen att ha rosa kuddar och snyggare form på speglarna. Haha :P och att chokladen på rummet smälte. Då svara receptionisten: är det så varmt på rummet? Jag svara: Yes I´m so HOT XD haha. Klaga på mer, men som sagt det var kul och man fick se massa andra historier också.

Så det har vart blandat med intressant och roligt men också lektioner som varit tråkiga och långa. Efter skolan fick jag skjutsa av en tjej hem. Gick nästan in och ut med en gång. Då vi åkte vidare till Ullared/Gekås. Tittade på skor, men hitta inga snyggare än dom jag köpte så det blir att jag behåller stövlarna! För ni har ju alla ändå sagt att jag ska göra det. Gick in en snabbis på Gekås och köpte kolligeblock, choklad, makeup pads och strumpbyxor med mönster. Kommer visa dom så fort jag fått på mig dom!!

Är nu hemma, eller ahh kom hem för ett tag sen. Har ätit tacos m.m. och sitter nu och kollar på tv men kommer ändå bli lite plugg! Vi kanske hör senare, men skulle inte tro det. Annars hörs vi i morgon! Ha det bra! puss o kram







Sara

Nu följer jag din, lägg till mig med och kommentera:)

Skrev detta: 2009-10-07 / 21:14:34
Blogg/Webbsida: http://typsaara.blogg.se/
marie

Åh vad kul att gå på Ullared, jag har faktiskt aldrig varit där.. Vill gärna hehe :D

Skrev detta: 2009-10-07 / 22:23:56
Blogg/Webbsida: http://missmarissa.blogg.se/
emma

sv: ja okej jag förstår! jo samma här,, mycket plugg :s vad händer idag då?

Skrev detta: 2009-10-08 / 08:41:08
Blogg/Webbsida: http://eemmaaaaa.blogg.se/
EEMELIE

gud vilken fin blogg du har!

Skrev detta: 2009-10-08 / 13:59:37
Blogg/Webbsida: http://eemeliefransson.blogg.se/
fanny

hejj , vill du lägga till min blogg på bloglovin?

så lägger jag till din?:)

puss

Skrev detta: 2009-10-08 / 17:22:14
Blogg/Webbsida: http://fannykarlberg.blogg.se/
EEMELIE

du kan ju det där med designer iallafall!



joo, det är bra med mig :)

med dig?

Skrev detta: 2009-10-08 / 17:24:20
Blogg/Webbsida: http://eemeliefransson.blogg.se/
Mikaela

Hahaha va kul ;P<33 Saknar dig! Fast vi ska ju sova över nästa helg :D

Skrev detta: 2009-10-08 / 19:34:07



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback