Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

I´m home



Nu är jag hemma igen! Haft jättekul som vanligt. Även om vi inte gjort något speciellt så har det ändå vart toppen! Som alltid! Ätit pizza, tacos, bakat, tittat film och mycket mer. Och nu är jag då hemma från en helgs semester med bästa Mikaela :P Men nu blir det att dra igång plugget igen. Är prov på tisdag och då fan ska det gå bra ;) Inte för att jag är sämst men ändå :D Haha En vecka kvar sen blir det looooov!! Gott de ! Nä har inte så mycket mer att skriva nu. Hörs.....







Mikaela

Bäst är du!! <333

Svar: Tack :)<3 Fast jag älskar din "zebra" XD

Skrev detta: 2009-10-18 / 17:35:18
lollo

tack så jätte mycket :)

det var jätte snällt sagt :)

Skrev detta: 2009-10-18 / 17:35:46
Blogg/Webbsida: http://blondinsalollo.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback