Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Körslaget

Ola leder en manskör från Lund Foto: TV4

Såg på körslaget innan. Tycker helt klart Team Ola är bäst. Har alltid tyckt det.

Vilket Team tycker du är bäst?
och
Var det rätt att Team amy åkte ut?
Det tycker jag ;)

Filmtema ikväll också och här var team olas "sexiga" uppträdande XD



Lite skoj faktiskt!







Mikaela

Tack så mycket :)



Jag tycker helt klart att det var rätt att team amy åkte ut, tycker inte om henne :P

Skrev detta: 2009-10-31 / 22:30:45
Blogg/Webbsida: http://mikaelafranzen.blogg.se/
linnea

kollar inte på körslaget så jag vet inte vad jag tycker :)

Skrev detta: 2009-11-01 / 11:30:15
Blogg/Webbsida: http://behindlinneaseyes.blogg.se/
Fanny

Jag håller med! Tycker att Ola är bäst och att Amy skulle ut.

Skrev detta: 2009-11-01 / 11:36:25
Therese

Av dom som är kvar så är Olas kör bäst och ja det var rätt att team Amy åkte ut , hade gärna velat se Uppsalas kör lite mera i körslaget dom åkte ju ut första gången tyvärr(:

Skrev detta: 2009-11-02 / 22:02:38
Blogg/Webbsida: http://theezzan.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback