Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Orättvist - med stort O

Snabb sammanfattning om dagen!

Naturkunskap, historia, matte, mat, gympa....

Efter vi slutat skulle afrikanerna ha en konsert. Men det konstiga va att VI 09ESA inte var "bjudna" haha. Men det var massa klasser och folk som hade blivit förhandanmälda. Så de var bara de som fick plats i aulan. Tycker det var lite sisodär taskigt eftersom det är faktiskt våran klass och den andra estet klassen som har tagit hand om dom. Och att vi inte fick var lågt, men att alla dom andra från den andra estet klassen fick gå in :O Nää sjukt! Men ahja, skulle ändå åka med bussen så hann inte. Men kunde ju ha stannat en timme om jag fått chansen att se. Hoppas man kan få se några bilder eller nåt.

Åkte hem med bussen, fika, data, tv m.m. (såg ugly betty o AA)

Nu börjar jag drar mig mot sängen men ska först göra lite saker innan jag börjar snarka :P haha nee

Förresten så här såg jag ut idag ;) - Natt natt!









Rebecca

Sv: Tack! Kommer inte ihåg just nu vad sidan hette, klickade hem dom från nätet men det var någon av dom mer rätt så "vanliga"/"Kända" sidorna ;)

Skrev detta: 2009-10-06 / 23:19:32
Blogg/Webbsida: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Mikaela

snygging ;P<3

Skrev detta: 2009-10-07 / 16:35:49
Mikaela

Svar: Njaa jag ser iaf mycket mycket bättre ut på detta kortet än dom förra!

Skrev detta: 2009-10-07 / 17:25:27
Sara

Halo!

Prenumerera på min blogg via Bloglovin så prenumererar jag på din, ihi:) Bra sätt om du vill ha fler besökare!

Skrev detta: 2009-10-07 / 18:07:17
Blogg/Webbsida: http://typsaara.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback