Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Räddaren i nöden!



När jag satt och måla naglarna på altanen innan flög det in en liten liten fågel där. Vet inte hur men han åkte i alla fall in i rutan. Sedan satte han sig i fönstret och jag öppna alla glasdörrar så han kunde flyga ut men nää, han satt bara där livrädd så jag var tvungen att bära ut han med handen. Sen satt han där ett tag och ville inte flyga ifrån handen. Men tills slut när jag skulle sätta ner han flög han :) Hehe sött! Han var så liten. Ungefär som en pingisboll och var en brun liten skit. Fett söt!!

Lite speciellt detta året. I april i år var det en ekorre jag hade i handen och nu en fågel :P
Undra vilket djur som kommer bli mitt nästa offer :D haha







Andréa

Sv: Tack så mycket :D



Vad gulligt med fågeln, hehe :)

Skrev detta: 2009-10-26 / 22:17:21
Blogg/Webbsida: http://makeupartisten.blogg.se/
Mikaela

Åå va gulligt :)

Skrev detta: 2009-10-27 / 10:27:11
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Casper

haha en hel björn nästa gång då XD

Skrev detta: 2009-10-27 / 18:41:35
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback