Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Rocktema i idol!!!

Idag blir det rocktema i kvällens idol. Dessutom gästas juryn av ingen mindre än
 Joey Tempest, sångaren i Sveriges största rockband Europe.

Här har ni kvällens låtar!!!

  Erik Grönwall sjunger Why can't this be love av Van halen

  Eddie Razaz sjunger Beautiful love av U2

  Erika Selin sjunger Here without you av 3 doors down

  Mariette Hansson sjunger I'm just a girl av No doubt

  Rabih Jaber sjunger Driving one of your cars av Lisa Miskovsky


  Tove Östman Styrke sjunger We're not living in America av The Sounds

  Nicklas Hocker sjunger Black hole sun av Soundgarden

  Reza Ningtyas Lindh sjunger Don't stop me now av Queen


  Calle Kristiansson sjunger Are you gonna go my way av Lenny Kravitz


Massa godis, ihop krupen i soffan och besök av kompis!!
Skojigt!!!







Sofia

Ser framemot kvällens avsnitt =)



Svar: det är faktiskt lite konstigt, men alla som läser komenterar ju faktiskt inte ;)

Skrev detta: 2009-10-23 / 15:50:11
Blogg/Webbsida: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Mikaela

Ååå va kul det ska bli :P

Skrev detta: 2009-10-23 / 15:59:08
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Sofia

Svar: inte mycket än, men ska hem till en kompis och se på idol och bara ha en trevlig kväll. Vad ska du hitta på?

Skrev detta: 2009-10-23 / 16:10:51
Blogg/Webbsida: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
MISSEXTRA

Vad ska du hitta på i helgen då?:)

Skrev detta: 2009-10-23 / 21:10:52
Blogg/Webbsida: http://missextra.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback