Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

09-09-09 09:09:09

Historiskt datum! Japp då låg jag i sängen och mamma kom in till mig att jag skulle titta på klockan. Ni fattar hela processen väl? Det är den 9 september 2009 och klockan var nio minuter över nio och sekunderna var just det NIO. Som ni kanske förstår då eftersom jag låg i sängen så är jag hemma idag med. Har tittat på filmen Kate and Leopold och japp den var bra och märkte att jag hade sett halva filmen men från mitten till slutet. Inte så mycket att skriva om eftersom jag inte gör så mycket här hemma. Men får la se vad som kommer hända resten av dagen. Kommer i alla fall se Idol ikväll och enligt tvplaneten börjar det kl 21.00 ikväll på 4:an. Så ni vet :P







Mikaela

Kom ihåg att jag skulle kolla på klockan då men jag kom inte på det förens dagen efter :P XD

Skrev detta: 2009-09-11 / 17:29:31



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback