Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Bloglovin

Nu har jag 100 prenumeranter på bloglovin. Och eftersom
 jag sa att jag ska länka den som blir 100 så gör jag ju självklart det!


Klicka på bilden för att komma till den 100 :e bloggen!



Undra bara hur länge jag kan ha kvar detta?

En riktigt stor diss till dom som :

* Säger att man ska följa varann utan att dom lägger till en och
säger så bara för att samla prenumeranter till en själv.

sen också:

*att man lägger till dom man verkligen intresserar sig över!

Har så otroligt många som jag följer, men när det bli för många
 orkar man inte läsa någon, bara de som verkligen gillar, som står nära.
SÅ förlåt till alla dessa bloggar jag följer men som jag inte läser.
Någon gång kommer jag tillbaka!

---------------

Har tittat på idol och kändisdjunglen nu ikväll. Mår fortfarande dåligt,
är ungefär som det var idag på morgonen. Så troligtvis är jag hemma i morgon med!

Men nu ska jag mata mina katter och sedan gå och lägga mig.
PUSS







Melinda

jo tack det är bara bra! sj??:)

Skrev detta: 2009-09-23 / 08:28:16
Blogg/Webbsida: http://fashionbymel.blogg.se/
Linnéa

Känner du dig bättre idag?

Skrev detta: 2009-09-23 / 10:47:05
Blogg/Webbsida: http://linnealiebig.blogg.se/
Anonym

åh gumman vad söt du är!:)

sv; ajdå;/ vad äru för sjuk?<3

Skrev detta: 2009-09-23 / 21:05:18
Blogg/Webbsida: http://maaliiinclaesson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback