Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Jag är bäst!! - både på chanel och referat

Ibland orkar man faktiskt inte att blogga och då är det bäst att man låter bli,
men fick bli detta och det ända för dagen.


coco chanel The stylishkidsinriot.com Coco Chanel Tribute Weeks

Idag åkte jag med bussen kl 8.10 ,gick till Rosenfred där vi har textil. Idag så arbeta jag med en del på krinolinen (stålkjol till 1800-tals klänning) då med en liten remsa som man ska ha till för att spänna åt på magen. Lite svårt att förklara men om ni fattar är ju det bra, om du inte fattar? Kul för dig typ XD haha inte på så bra humör. Mådde skit dåligt när jag kom hem från skolan. La mig direkt, huvudet sprängdes nästan och jag frös till och med i ansiktet. Något som också hände på textilen var att vi fika och medans vi åt så snacka läraren om filmen coco chanel som haft premier nu. Och sa det att när den kommer hit ska vi alla gå på den tillsammans. Jippi kulkul! Sedan ställde hon en fråga som löd : När levde hon? Och jag, den som svara sa : Ja chanel grundades i alla fall 1930. Sedan kom frågan om coco chanel var en kille eller tjej? En tjej svara jag då. Och sedan vad som var typiskt chanel : Jo men då svara jag glatt den dära kavajen :) Haha kunde typ mer än läraren så alla ägda, enligt mig :D Var riktigt kul att se allas förvånande ansikten :) men är man modefreak så är man.

Efter textilen hade vi engelska då vi blev "förhörda" på läxan och börja sedan titta på filmen the beach. Sedan var det svenska och prata då om referat. Sedan fick jag också veta hur det gick med det referatet jag skrev förra veckan och hon sa : Det bästa referatet av alla inom det ämnet :) Roligt att höra! Var liksom halva klassen som fick det ämnet. Tyckte det var så svårt att göra ett referat men ahh om man bara gör något så kan det bli bättre ändå. Sluta sedan för dagen och gick till bussen och prata med folk. Hem med bussen! Usch då inte kul för mitt lilla huvud. Hemma och la mig i sängen då som sagt, åt sedan och satte mig sedan här. Nu ska jag göra lite matte (har matteprov på ons) sedan hopp in i duschen och sedan tv. Ska även plocka fram kläder till i morgon för ska ta skolfoto.

japp det var nog allt! Jäklar va långt det blev! Ahh ja. Tacksam i alla fall om ni läser!







Anonym

Din text här..

Skrev detta: 2009-09-21 / 21:22:33
Petra

jag vill se den där filmen ! :)

Skrev detta: 2009-09-21 / 21:23:12
Blogg/Webbsida: http://petrawartmark.blogg.se/
Anonym

sv; okej, va män som hatar kvinnor bra:D?

Skrev detta: 2009-09-21 / 22:40:25
Blogg/Webbsida: http:// maaliiinclaesson.blogg.se/
Petra

åh tack :) känns bra att jag passar i det

Skrev detta: 2009-09-22 / 08:05:12
Blogg/Webbsida: http://petrawartmark.blogg.
Linnéa

Vassego :) Och TACK själv för din kommentar :D

Addat dig på bloglovin' nu :D

Skrev detta: 2009-09-22 / 10:43:51
Blogg/Webbsida: http://linnealiebig.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback