Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

På 2 olika platser


Något annat jag också gjort idag är att jag packat. Ska nämnligen till Gotland, Visby imorgon. Låter kanske lite dumt nu när jag vart sjuk i veckan men känns bättre och bättre faktiskt och denna resan boka vi för några veckor sen. Men varför just Visby? Jo det är så att min syster Yvonne har flyttat dit och pluggar på högskolan där nu. Så ska dit med hela bilen full med grejer till henne och så stannar vi där till på måndag. Vilket att jag tar en liten paus härifrån också. Ska faktiskt bli hur kul som helst att komma dit! Har aldrig vart där och att åka länge med bil och sedan över med en gotlandsbåt gör att tiden känns mycket längre och det gillar jag :) Dessutom får man ju se många nya ställen och platser som man aldrig tidigare sett. Så kommer med bilder efter "resan" och berättar allt vad vi gjort! Vet en rolig grej som vi ska göra (en grej som jag tycker är JÄTTEKUL) men det får bli en hemighet! HAHAHA! Berättar såklart efter.

Om en annan sak som gäller min andra syster Emelie är att hon nu har "flyttat" från London till Australien. Men var först i några dagar i singapore innan hon reste vidare till australien som hon nu är i. Jag är så avundsjuk på henne asså. Att hon är och badar i klarblåa hav och simmar med delfiner drömmer väl varje människa om!?



Och själv sitter man hemma och tittar på idol och kändisdjunglen samtidigt som man hostar som en galning.
Ahja men i morgon är det min tur att får känna hur det är att vara i just VISBY :) Skojigt!

Hörs imorgon innan vi åker!







Mikaela

Hej då :(<333

Skrev detta: 2009-09-25 / 07:35:39
Mikaela

Ha nu inte för kul utan mig XD<3

Skrev detta: 2009-09-25 / 07:35:58



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback