Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

movie-feeling

 


Vart hemma idag också och inte gjort så mycket som vanligt. Har tittat på film typ och vilken? jo ! Final Destination 1 och på tal om film så såg jag en igår också och då var det slumdog millionaire. Final Destination var spännande lite läskig, har sett 3:an och den var mycket äckligare. Så 1:an är la lite som en mjukstart. Men man märker också att filmen har samma mönster. Den var bra! Slumdog millionaire var också bra. Handlar då om en som är med i vem vill bli miljonär och kan då alla frågor och för att bevisa det berättar han en historia om sitt förgångna liv. Lätt att förstå och blir inte tröttsam som man kanske trodde den skulle bli. Säger inget 1 av 5 eller nåt sånt där för dessa. Har så svårt för att bedömma. Men man kände i alla fall inte den där glädjen efteråt att den här var så bra. För ni får la också den känslan ibland eller? Jag får alltid det om jag sett en riktigt bra film :) Men kanske är ensam om det :S

Återkommer senare!







Emina & Maria

tjo! några planer inför helgen? :D

Skrev detta: 2009-09-24 / 20:33:20
Blogg/Webbsida: http://eminaochmaria.blogg.se/
Petra

slumdog vill jag se !



rösta gärna på mig i veckans blogg jag är med i :)

http://jonssonfotograferar.blogg.se/2009/september/draft-sept-24-2009-1.html#comment

Skrev detta: 2009-09-24 / 20:40:07
Blogg/Webbsida: http://petrawartmark.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback