Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Idag börja de vanliga ämnena...

Börja kl 8.10 hade då Naturkunskap (första gången) fick info, sedan var vi ute och kolla på olika trädslag. Sedan vidare till Histora (första gången) Fick inte så mycket info, gjorde en uppgift att vi skulle lösa ett mord :P Hehe ahh och stackarn blev nog överkörd typ XD. Sedan hade vi matte (första gången) fick info. Tex om att om man ville köpa en miniräknare för 500 spänd :O Ähh glöm det! Mer feminim kille har jag nog aldrig sett. XD hehe! Mat, sen teori gympa med info såklart. Efter det gick jag mot stan och shoppa en MASSA ... (läs vidare på inlägg som kommer snart)






Jossi

Sv; Härlig :)

Nja, jag har ont i halsen, men annars så är det bra :)

Skrev detta: 2009-09-01 / 19:28:52
Blogg/Webbsida: http://jossisplace.blogg.se/
Mikaela

stackarn blev nog överkörd typ XD....

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH NÄR JAG LÄSTE DETTA SÅ KNÄCKTE JAG MIG TOTALT XDXDXD

Skrev detta: 2009-09-01 / 19:34:47



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback