Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

inspirationskälla?









Mikaela

Svar: Ne det gjorde jag inte! Det gjorde ingen för vi skulle först testa om vi klara G-nivån och sen gå vidare för om vi inte skulle klara det så skulle vi få fortsätta med G-nivån i två veckor istället för VG,MVG-nivån!

Skrev detta: 2009-09-22 / 17:40:50
Victoria

De har faktiskt en riktigt snygga grejer nu till hösten, har redan hittat en kofta jag måste ha! ;D

Skrev detta: 2009-09-22 / 17:51:13
Blogg/Webbsida: http://detailz.blogg.se/
emmae

JAA, INSPIIIRATIOON FRÅN LINDEX! :):):)

Skrev detta: 2009-09-22 / 22:00:14
Blogg/Webbsida: http://fjortondefebruari.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback