Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

L.O.T.


Look of today
Hemma från 20 års kalaset nu! Fick smörgåstårta och prinsesstårta till efterrätt. Var mums. Snart ska man la säkert äta igen. Då det blir resten från gårdagens. Och sen ikväll har jag tänkt mig att jag ska äta massa kladdkaka :) För det blev över en hel tårta igår + lite till :P







yvvo

humm dennet! den svarta toppen är min gamla!!! din lilla tjyv! :) nääe hihi, tror jag fått den av dig för länge sen faktist!

Slit den med hälsan!

Puss, saknar dig!

Skrev detta: 2009-09-14 / 18:37:04
Jennifer [fotoblogg]

Åhh vilken fin blogg! Det blir bloglovin´på detta :) Lägg gärna till min med, om du gillar den! Men gör det inte ifall du inte tkr om den :D

Skrev detta: 2009-09-15 / 10:02:31
Blogg/Webbsida: http://metrobloggen.se/starofusa



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback