Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tough day

Skolan börja kl 8.10 då jag stod i en bussen på väg dit. Är så himla massa folk varje dag så man får stå nästan varje dag. Men det får man leva med. Tyska första lektionen. Hade ett litet glosförhör, då man pricka alla rätt. Sedan har jag haft matte, engelska, datakunskap, naturkunskap och svenska. Snacka om jobbig dag. Alla ämnen på en och samma dag. Och engelska (min svagaste sida) gick rättså bra. Inte för jag behövde säga nåt, men hon stod där framme och bara prata engelska och jag fatta typ allt. Sen skulle vi då restan av lektionen skriva om sig själv. Orkar inte säga mer, är inte så intresant heller att läsa. Så det får räcka här. Hände inte så mycket mer speciellt än att man gick till bussen sen efter en seg dag och då fick stå hela vägen hem också. Kom hem lite över 5. Har precis ätit och blev rätt mycket för var jättehungrig. Slapp nu ikväll för tror inte jag hade nån läxa till imorgon. Hörs snart igen :P









Mikaela

Usch hatar när en skoldag går segt!! :O

Svar: Tror inte jag kommer bli bra på ett tag eftersom jag precis har blivit dålig i knäna och jag brukar ju ha ont ett tag! Men man kan alltid hoppas :P<3

Skrev detta: 2009-09-02 / 20:42:52



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback