Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

UTMANAD

Jag blev utmanad av Erika!

Regler:
Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och 
berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! lycka till!

1. Vad heter du? Jennifer
2. Ett ord på fyra bokstäver: Japp
3. Flicknamn: Julia
4. Pojknamn: Jesper
5. Yrke: journalist
6. Färg: --
7. Klädesplagg: jumper 
8. Mat: jordgubbe
9. Sak i badrummet: --
10. Plats/stad: jönköping
11. En orsak att vara sen: jag missa bussen
12. Något man skriker: jävlar
13. Film: Jurassic Park
14. Något man dricker: juice
15. Band: jonas brothers
16. Djur: jaguar
17. Gatunamn: junkers väg
18. Bil: jeep
19. Sång: just dance

Jag utmanar:

* Mikaela
* Ida
* Christine
* Jess & Mimsan
* Selma







Viktoria

allt bra med dig? :)

Skrev detta: 2009-09-14 / 19:30:06
Blogg/Webbsida: http://vickanss.blogg.se/
Claudia

Hej hej, nu har finalisterna till veckans blogg kommit upp så kika om just du lyckats!

Om du har det så är det bara att börja ragga röster, om inte så önskar jag dig lycka till nästa gång :)



kram!

Skrev detta: 2009-09-14 / 19:50:31
Blogg/Webbsida: http://claudiias.blogg.se/
emmelist

men så härligt gott med kladdkaka :D nu frestar du mig



jag som skulle vara nyttig och gå ner några pannor :P



Skrev detta: 2009-09-14 / 20:38:43
Blogg/Webbsida: http://emmelist.blogg.se/
Casper

haha vad roligt det hade varit svårt för mig med C! xD

Skrev detta: 2009-09-15 / 17:32:01
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/
pauline

ja har inte bloggat för ja har inte haft internet i lägenheten ja bor i under tiden ja går i skolan :)

men nu har ja börjat blogga lite smått igen :)

kram

Skrev detta: 2009-09-16 / 00:21:06
Blogg/Webbsida: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
yvvo

oj va svårt! tror inte jag hade klarat det, Y? hummm

Skrev detta: 2009-09-16 / 22:31:47



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback