Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Vilken frisyr tycker du är snyggast?









Mikaela

Jag tycker 3,7,13,16 typ :P

Svar: Jag röstar men eftersom du vann förra så tänkte jag att någon annan skulle ha chansen och vinna. Om det var okej :S <3

Skrev detta: 2009-09-05 / 20:06:42
Niklas

hehe va bra isåfall att du inte äter så mkt skräpmat. jag började träna MARS månad iår. så den dess har jag lyckats gå ner 15.3 kg :)

Det är inte dåligt ;)

Skrev detta: 2009-09-05 / 21:14:51
Blogg/Webbsida: http://niklasvikt.blogg.se/
Antonia

Helt klart 16, men 2an (Mohaka-Frisyren) är riktigt tuff på henne med, passar inte på många :)

Skrev detta: 2009-09-05 / 22:15:48
Blogg/Webbsida: http://toniiaa.blogg.se/
Emma

Hon är så fin! 15 är finast, utan tvekan



ÄR KAPPAN I MIN BLOGG HISS/DISS?

Skrev detta: 2009-09-06 / 14:51:13
Blogg/Webbsida: http://emmaarasmussen.blogg.se/
G.T

3an var sjukkt snygg men 2 och 7 var oxå ganska snygga ;)

Skrev detta: 2011-01-05 / 18:55:47



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback