Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Resultatet

Det var en dyster dag i torsdags, ni förstår nog lite vad som hände om ni ser torsdagens enda inlägg. Men mer vill jag inte säga...

Men i alla fall så sa jag ju att jag skulle lägga ut en bild på hur mitt hår blev efter att Mikaela hade klippt mig i onsdags. Så ja, så här blev resultatet! Hon tog bara topparna så man märker det inte så mycket, men man märker ändå att det är klippt för det är lite kortare såklart och sedan fräschare då mitt slitna hår har försvunnit! TACK O LOV.. Som jag har väntat tills att det skulle försvinna... Tack Mikaela <3

 










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback