Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

avslöjar imorgon...

 

Hade väntat mig att vara hemma idag eftersom det stod igår kväll att bussarna var inställda, men inte det nä! Såklart dom var igång idag på morgonen igen. Men var ändå rätt bra för har både haft svenskaprov (skriva referat) och haft en redovsning på engelskan om Beyoncé. Så ändå värt det än att behöva göra det någon annan dag. Just nu sitter jag just och lyssnar på Beyoncé´s vackra röst och tränar in alla glosor till i morgon, men fan vad jag kämpar. Ingen jävla glosa fastnar :( ahh! Får fortsätta så jag i alla fall har nån jag kan. Men vi hörs i morgon då jag faktiskt skall avslöja någon väldigt roligt jag ska göra :D Åhh vad jag längtar.....







natta

men kul att göra bloggdesign på lektionen :D sånt kul gjorde inte ja i skolan haha

Skrev detta: 2010-02-03 / 21:09:48
Blogg/Webbsida: http://natalies.se
mmichelle'

hej :)

har hört och sett att du är bra på och göra headers,

lust & göra en till mig ? (;

hör av dej isf.

Skrev detta: 2010-02-03 / 21:53:08
Blogg/Webbsida: http://mmichellehh.blogg.se/
Anonym

så lite så :D allt bra med dej annrs ?

Skrev detta: 2010-02-04 / 17:31:42
Blogg/Webbsida: http://selmasmoda.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback