Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Deltävling 4 - Malmö



1. Bidragets titel: Stop , Artist: Sibel
2. Bidragets titel: Magisk stjärna , Artist: Py Bäckman
3. Bidragets titel: Human Frontier , Artist: NEO
4. Bidragets titel: Thursdays , Artist: Lovestoned
5. Bidragets titel: This Is My Life , Artist: Anna Bergendahl
6. Bidragets titel: Jag vill om du vågar , Artist: Pernilla Wahlgren
7. Bidragets titel: Idiot , Artist: Noll disciplin
8. Bidragets titel: Hollow , Artist: Peter Jöback

Här ovan ser ni startordningen och kvällens outfits - den sista deltävlingen!
Vem och vilka tror ni går vidare? Om man är tvungen att säga nu så tror
jag det blir Peter, Sibel, Pernilla och Anna! Men man vet ju aldrig dom andra
kanske har bättre låtar!?







Kia | Bloggdesign

sv: Okej. :) Va kul. Jodå, här är allt kalas. Själv?

Skrev detta: 2010-02-27 / 17:11:43
Blogg/Webbsida: http://kias.blogg.se/
Robin

svar till "haha skojar du! jag ägde XD ähh nä du, men vad förväntar man sig om man aldrig spelar varken på tv eller data :P"



jodå du va bra :D tycker du ska komma hit oftare och träna ;)

Skrev detta: 2010-02-27 / 21:24:50
Blogg/Webbsida: http://robbii.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback