Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Inte kan man göra så att tiden går långsammare

Tänk asså, det har redan gått en månad på 2010. Helt klokt eller hur. Så himla snabbt och vad har man gjort egentligen? Ingenting känns det som. Jaja inte kan man göra så att tiden går långsammare heller, men det kan ju bero på att jag har roligt i alla fall eftersom tiden går fort. Kan ju va så :P inte vet jag hehe

Kan ju i alla fall säga att jag hade engelska och svenska i eftermiddags sedan åkte hem med bussen så jag var hemma 5. Åt mat och ja sen har jag skrivit en text till en redovisning. Så ska bara kunna den också så är allt perfekt sen, (nästan)

Ska upp och skriva ut några papper, mata katterna och kanske om jag hinner ta en ansiktsmask och sedan sova. I morgon börjar jag 9.20. Då vi hörs vid 3 eftersom jag kommer hem då! GOD NATT







Ciiz

jo tack de bra med mig :D

Skrev detta: 2010-02-02 / 07:38:20
Blogg/Webbsida: http://ciiiiz.blogg.se/
Mikaela

ska till skolan sen har jag tvättid :) själv?

Skrev detta: 2010-02-02 / 09:22:48
Blogg/Webbsida: http://mikaelafranzen.blogg.se/
natta

tjusig!! allt fint då?

Skrev detta: 2010-02-02 / 12:34:29
Blogg/Webbsida: http://natalies.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback